۱۳۸۷-۰۷-۰۵

قدردانی از ابراز لطف یک دوست خوب

چند روز قبل یکی از دوستان مهربان و عزیز و دوست داشتنی ام ، تذکری به جا و کاملا به موقع راجع به قولی که در آغاز راه وبلاگ نویسی ام مبنی بر آپدیت کردن هفتگی مطالب داده بودم به من داد که از همینجا مجددا از ارائه طریق و ابراز لطفشان صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم .
گرچه مدت زیادی از آشنائی من با ایشان نمی گذرد ، اما در همین مدت کوتاه کوشیده ام دوام و قوام این دوستی را با هزار و یک دلیل قاطع برای خودم محکمتر و پایدارتر نمایم . چراکه از صمیم قلب معتقدم که دوست خوب همچون پله ای محکم برای نردبان صعود و پیشرفت است و چه زیباست لحظه ای که در کنار دوستی خوب بودن و وظیفه ی دوستی را بجای آوردن .
خدای مهربانم ، از تو به خاطر همه الطاف بی بدیلت و این زندگی خوبی که امروز در کنار خانواده و دوستان ارزشمندم دارم سپاسگزارم وعاجزانه از تو می خواهم که نتیجه تلاشهایم را چنان گردانی که هرگز امروزم با دیروزم برابری نکند که در این صورت عمری بازنده خواهم بود و فردایم را ، روزی بالاتر و والاتر از امروزم گردان به این امید که هر روز پله ای از این نردبان زندگی را به تو تقرب جویم.